Meldformulier incidenten en datalek

Wij hechten grote waarde aan een veilige en vertrouwelijke omgeving voor onze leerlingen, medewerkers en ouders. Privacybescherming staat bij ons hoog in het vaandel, en daarom vinden we het belangrijk om snel te reageren op mogelijke datalekken.

Als u een (mogelijk) privacylek opmerkt binnen onze school, vragen we u dit zo snel mogelijk te melden. Dit kan variëren van onbedoeld gedeelde persoonlijke gegevens tot kwetsbaarheden in onze beveiligingssystemen. Uw melding stelt ons in staat direct actie te ondernemen en de privacy van onze schoolgemeenschap te waarborgen.

U kunt een privacylek melden via deze link.

We waarderen uw hulp bij het naleven van onze privacynormen. Dank voor uw inzet en betrokkenheid bij het creëren van een veilige leeromgeving.