Feestcommissie SIAM©

We zijn een gezellige groep leerlingen met vertegenwoordigers uit alle klassenlagen die verantwoordelijk zijn voor de organisatie van feesten. Ook helpen we mee bij allerlei activiteiten.
SIAM©  is een afkorting van de Latijnse lijfspreuk “Saxum in Aquis Moventibus”, wat zoveel betekent als “Rots in de woelige branding”.

Als je in het SIAM© zit leer je vooral in teamverband te organiseren en te werken, want bij een feest komt heel wat meer kijken dan alleen muziek en balonnen. Daarnaast heb je leuk onderling contact met leerlingen uit bijna alle jaarlagen, de ouderraad en culturele instanties zoals poppodium 013.
Elk jaar verlaten de siam©-ezen uit 5 havo en 6 vwo na carnaval officieel het SIAM© en worden er nieuwe leerlingen beëdigd om hun plaats in te nemen.

We organiseren allerlei feesten en helpen bij activiteiten binnen de school, zoals:

Wil je meer informatie, heb je vragen of wil je ons komen versterken? Stuur dan een e-mail naar: siam@theresialyceum.nl