Verrijkingsklas

Iets voor jou?

Zit jij in groep 8 en vinden jij én jouw juf of meester dat je wel een extra uitdaging aankan? Dan is onze verrijkingsklas echt iets voor jou! Samen met andere groep 8-leerlingen die ook meer in hun mars hebben en net zo leergierig zijn als jij, kom je een aantal weken op de woensdagochtend speciale lessen volgen op onze school. Je krijgt hiervoor vrij van de basisschool.

Onze docenten geven dan les in vakken die je op de basisschool nog niet krijgt! Wat dacht je van aardrijkskunde, filosofie, techniek, scheikunde en beeldende vorming? Je leert op deze manier niet alleen over allerlei nieuwe onderwerpen, maar ervaart meteen ook hoe de sfeer op onze school is en op welke manier we lesgeven. En wie weet maak je zelfs wel nieuwe vrienden.
De verrijkingslessen worden afgesloten met een presentatieavond voor jouw ouder(s)/verzorger(s), waar we hen een inkijkje geven in wat je tijdens de lessen van de verrijkingsklas geleerd hebt. Na afloop ontvang je ook een deelnamecertificaat.

Data/Aanmelden
Je kunt je niet zelf aanmelden voor de verrijkingsklas, de aanmelding loopt altijd via jouw juf of meester of de Intern Begeleider van jouw basisschool. Dat kan voor schooljaar 2024-2025 tot eind september 2024 via de site van POVO. Na aanmelding word je geplaatst in een groep die start in oktober of een groep die start in januari.

Informatie voor ouders en verzorgers
Meer informatie over de verrijkingsklas voor jouw ouders(s)/verzorger(s) vind je hier. Willen je ouders(s)/verzorger(s), meester of juf meer informatie over onze verrijkingsklas? Laat ze dan gerust contact opnemen met Serge Hubers, afdelingsleider vwo.