Leerlingen

Beste leerlingen,

In het menu Leerlingen vinden jullie informatie die voor jullie van belang is: diverse roosters, examenreglementen en PTA’s, decanaat, OLC en meer.

Wil je online je cijfers inzien of wil je naar de elektronische leeromgeving, dan kun je met jouw persoonlijke inloggegevens inloggen in Magister.  Heb je problemen met inloggen of heb je een andere vraag over Magister, dan kun je contact opnemen met supportmagister@theresialyceum.nl.  Ook mag je in de kleine pauze altijd even binnenlopen op de leerlingadministratie.

Heb je problemen met je Rentcompany laptop, het ophalen van je (gerepareerde) laptop etc. dan kun je op maandag, woensdag en vrijdag tussen 8.15 en 12.30 uur langskomen in D106 (1everdieping, gang rechts van de personeelskamer).