Open Avond

Op donderdag 6 februari zal, speciaal voor leerlingen uit groep 7 en 8 onze open avond plaatsvinden tussen 16.00 en 20.30 uur.

Op onze open avond nodigen we leerlingen van groep 7 en 8 uit om kennis te maken met onze school. Het hele gebouw is geopend, zodat iedereen de kans krijgt om rond te kijken en te ontdekken wat het Theresialyceum te bieden heeft.

• Informatie over Vakken: Leerlingen en docenten geven uitleg over de verschillende vakken die aangeboden worden.
  • Verken het Gebouw: Bekijk hoe de kantine eruitziet, waar de kluisjes zijn en andere belangrijke ruimtes in de school.
  • Voorlichting door Leerlingen: Huidige leerlingen zullen voorlichting geven en staan klaar om al jullie vragen te beantwoorden.
  • Activiteiten en Clubs: Ontdek de verschillende activiteiten buiten de reguliere lessen, zoals de debatclub en onze schoolbandjes. Deze groepen zullen ook hun werk presenteren.
  • Techniek en Innovatie: Neem een kijkje in ons technieklokaal en ontdek onze 3D-printers!

Kortom: er is genoeg te zien!

Dit is een geweldige kans om te ervaren hoe het is om een Theresiaan te zijn. We willen dat je je thuis voelt op onze school en kijken ernaar uit je te verwelkomen!

Graag tot ziens op 6 februari!