Meeloopmiddagen groep 8

Meeloopmiddagen voor leerlingen van groep 8

Er verandert best veel als je naar de middelbare school gaat. Je krijgt bijvoorbeeld veel meer en andere vakken dan op de basisschool. Bij ieder vak hoort weer een andere docent. Een lesuur duurt 45 minuten en tussen de lessen loop je van het ene naar het andere lokaal. Daarom organiseren we ook dit schooljaar weer vier meeloopmiddagen voor leerlingen van groep 8.

De data zijn:

• woensdag 25 oktober 2023 (VOL)
  • woensdag 22 november 2023 (VOL)
  • woensdag 13 december 2023 (VOL)
  • woensdag 17 januari 2024 (VOL)

Extra meeloopmiddag toegevoegd omdat de eerste 4 dagen al snel vol zaten.Afbeeldingsresultaten voor meeloopmiddag
We willen graag iedereen de kans geven om mee te komen draaien en het Thuis op Theresia gevoel te ervaren.

• woensdag 21 februari 2024  LET OP: alleen voor leerlingen van groep 8

Tijdens een meeloopmiddag volg je samen met andere groep 8-leerlingen twee verschillende proeflessen in vakken die je in de brugklas kunt krijgen. Het programma begint om 13.45 uur en eindigt rond 15.40 uur.  Door hieraan mee te doen, ervaar je al een beetje hoe dat is en gaat op onze school en hoe het is om Theresiaan te zijn.

Je voelt je vast thuis op Theresia!