Open Avond

Donderdag 8 februari vond, speciaal voor leerlingen uit groep 7 en 8 een open avond plaats.  We hebben aan ruim 2000 bezoekers ons school laten zien. Wat was het gezellig!

Het hele gebouw was open dus iedereen kon echt overal gaan kijken. Je bent thuis op Theresia! Afbeeldingsresultaten voor thuis op theresiaWelke vakken worden er gegeven op het Theresialyceum? Hoe gaat dat in z’n werk? Hoe ziet de kantine eruit en zijn er ook kluisjes? Zomaar wat dingen die je allemaal te weten kwam tijdens onze open avond. Er waren leerlingen die voorlichting gaven over de school en natuurlijk kon iedereen alle vragen stellen! Wist je dat we op het Theresialyceum nog veel meer doen, dan alleen maar lessen volgen? Zo hebben we een debatclub en verschillende schoolbandjes. Ook zij zullen zich laten zien tijdens onze open avond. En heb je onze 3D printers al gezien in het technieklokaal? Cool joh!
Kortom: er was genoeg te zien!

Voor schooljaar 2024/2025 komt er natuurlijk ook weer zo’n gezellige en interessante open dag. We houden je op de hoogte!