TOM informatiebijeenkomst

Benefietavond
18 december 2019

TOM informatiebijeenkomst

Als begaafdheidsprofielschool organiseren we speciaal VOOR (HOOG)BEGAAFDE AANSTAANDE BRUGKLASSERS EN HUN OUDERS/VERZORGERS op dinsdag 19 november 2019 een informatiebijeenkomst over ons Traject Op Maat-programma. Laat uw zoon of dochter op de basisschool zien dat hij of zij graag een extra uitdaging aangaat en meer aankan dan het standaard aanbod en bent u samen op zoek naar een middelbare school waar de mogelijkheden van uw kind het meest tot hun recht komen, dan nodigen wij u van harte uit deze bijeenkomst samen bij te wonen.

Met het Traject Op Maat – of kortweg TOM – bieden wij (hoog)begaafde leerlingen een uitdagend programma dat erop gericht is een extra, stimulerend aanbod te doen buiten de reguliere vakken om, zonder deze leerlingen in een exclusieve groep te plaatsen. Traject Op Maat komt niet ‘er bovenop’ maar ‘in plaats van’. Het programma is enerzijds gericht op leerlingen die meer leerstof aankunnen dan normaal en anderzijds op leerlingen die vanwege hun begaafdheid een eigen route in het standaard onderwijs nodig hebben.

Meer informatie over TOM | Aanmelden voor de bijeenkomst