STARr-training

Van Dale woordenboeken
3 september 2024
Meld je aan voor de verrijkingsklas!
11 september 2024

STARr-training

Dit schooljaar biedt de GGZ op onze school de STARr-training aan voor leerlingen uit 4 havo en 4+5 vwo met somberheids- en/of sociale angstklachten. Deze preventieve groepstraining helpt klachten verminderen en een depressie voorkomen. Meer informatie vindt u via deze link.
De training bestaat uit 7 bijeenkomsten van 1,5 uur onder schooltijd. Ouders en leerlingen kunnen zich aanmelden via
l.vd.bogaard@theresialyceum.nl. De startdatum is voorlopig 10 december, afhankelijk van minimaal 6 aanmeldingen. Vooraf is er een intakegesprek door een GGZ medewerker om te bepalen of de training passend is. Voor vragen kan contact worden opgenomen met Linda van den Bogaard, ondersteuningscoördinator bovenbouw.