Theresialyceum cultuurprofielschool

Meld je aan voor de meeloopmiddag!
7 oktober 2024
Helder Theater op school met pedagogische voorstelling ‘Waarom doe jij zo?!’
9 oktober 2024

Theresialyceum cultuurprofielschool

Creatief talent schittert op modeshow van ‘Free Fashion’ in Tilburg

Een rok gemaakt van een oude broek, een truitje van aan elkaar geknoopt garen, en een jurk van… vuilniszakken! De jonge ontwerpster Ella Suillen heeft tijdens de opening van ‘Free Fashion’ in het centrum van Tilburg de show gestolen met haar opvallende creaties.

Ella, leerling van het Theresialyceum, liet haar unieke ontwerp – een jurk gemaakt van gerecyclede vuilniszakken – stralen op de catwalk. Haar innovatieve gebruik van alledaagse materialen toont de creativiteit en duurzaamheid die de leerlingen van het Theresialyceum in hun werk steken. “Wat een geweldige manier om oude spullen nieuw leven in te blazen,” klonk het bewonderend vanuit het publiek.

De school hoopt dat Ella’s succes veel leerlingen inspireert om de module MODE in het tweede leerjaar te kiezen. Met zulke creatieve talenten in huis, kijken we uit naar wat de toekomst van duurzame mode op het Theresialyceum nog meer zal brengen!