Open huis donderdag 2 juni 2022 | Speciaal voor leerlingen van groep 7

Beste leerlingen van groep 7 en ouder(s),

Het is bijna zover! Donderdag 2 juni is ons open huis.

We ontvangen jullie graag bij de hoofdingang van onze school aan de prof. Cobbenhagenlaan 5. Wij hebben een route door het gebouw uitgezet, zodat je niets hoeft te missen. Leerlingen en medewerkers ontmoeten jullie graag en vinden het leuk om in gesprek te gaan. Er wordt niet met tijdsloten gewerkt en je kunt gewoon bij ons binnenlopen. Het open huis start om 16u00 en is om 20u00 afgelopen, zodat iedereen ruim de tijd heeft om kennis te komen maken.

Parkeren

Met de fiets? Graag de fietsen parkeren in de fietsenstalling achter school. Er zullen leerlingen staan om jullie te begeleiden naar de hoofdingang.

Met de auto? Rondom school kan er gratis geparkeerd worden in de parkeervakken. Ook de parkeerplaatsen van het Corpac huis (de Kamer van Koophandel) zijn voor onze bezoekers opengesteld. Onze medewerkers en leerlingen staan daar om alles in goede banen te leiden.

Wij kijken er naar uit jullie te ontmoeten!

Heb je een vraag? Neem dan contact op met Nina de Veer (PO/VO coördinator) via dit e-mailadres: brugklas@theresialyceum.nl. Graag tot dan!

Aanmeldingsformulier voor het Open huis op donderdag 2 juni 2022.

Theresialyceum organiseert op donderdag 2 juni een Open huis voor leerlingen en ouders/verzorgers van groep 7.

Van 16.00u tot 20.00u kunnen jullie sfeer komen proefen op onze school.

Noteer deze dag in je agenda !

Wil je op de hoogte gehouden worden over deze dag, laat dan je gegevens hieronder achter.

Open huis groep 7 | 2 juni 2022