Een dag in brugklas 1
Opening scholen 7 juni
2 juni 2021

Online tentoonstelling eindwerken Beeldend

Omdat het door corona niet mogelijk is de eindwerken van het kunstvak beeldend 5havo en 6vwo in het echt tentoon te stellen, hebben we een online tentoonstelling ingericht. Op deze manier kunnen onze leerlingen toch hun eindwerken aan de buitenwereld presenteren. Voor beide jaarlagen was het thema is On Earth. Het is bijzonder om te zien hoe iedereen dat op een eigen manier heeft verbeeld. Wij nodigen iedereen van harte uit een kijkje te nemen en u te laten verrassen door de creativiteit van onze eindexamenleerlingen. Zoals we al eerder al berichtten, is van vier van deze leerlingen het eindwerk ook opgenomen in de eindexamenexpositie Tilburgs Beeldend Talent georganiseerd door CiST en PARK.