Fijne vakantie | Entree na de vakantie

Presentaties start schooljaar
30 augustus 2019

Fijne vakantie | Entree na de vakantie

De diploma’s zijn uitgereikt en de eindrapporten uitgedeeld; tijd voor vakantie. Wij wensen iedereen een fijne zomervakantie.

Meteen na de vakantie wordt de entree  van de school verbouwd en gemoderniseerd. Dat is nodig qua energiebeheer, toegang voor leveranciers en qua uiterlijk: een eerste indruk kan je maar één keer maken. De ingang is zeven weken niet bruikbaar en leerlingen moeten dus via de achteringang de school in. Dat wordt een permanente maatregel. Er is al eerder bericht over de onveilige verkeerssituatie voor de school en in overleg met de gemeente is besloten om de achteringang voor de leerlingen de hoofdingang te maken. De gemeente zal in de vakantie rijstroken voor de school met verhogingen gaan afbakenen. ‘Na de vakantie zal de conciërgeloge ’s morgens ook bezet zijn voor telaatmeldingen etc. Voor leerlingen die met de bus komen komt er aan de voorkant van de school aan de linkerkant een pad naar de achterkant van de school.