Geslaagd!
Info m.b.t. Coronavirus
21 augustus 2020

Fijne vakantie

De diploma’s zijn uitgereikt en de eindrapporten uitgedeeld; tijd voor vakantie. Wij wensen iedereen een hele fijne en zonnige zomervakantie.

Magister blijft open staan voor het raadplegen van digitaal lesmateriaal tot en met 31 juli. Daarna moeten de koppelingen weer opnieuw gemaakt worden. Dat pakken we in de week voordat de school weer open gaat op. Mocht u vragen hebben, dan zullen die ook in de loop van die week beantwoord worden, zodat we het nieuwe schooljaar op 24 augustus weer goed kunnen starten.

Na de vakantie verwachten we alle leerlingen weer op school voor de lessen. Gaat u op vakantie naar een land met kleurcode oranje? Dan vragen we u rekening te houden met de richtlijnen van het ministerie van OC&W. Deze richtlijnen vindt u hier.