Gezonde Schoolkantine

Met pensioen
21 juni 2018

Gezonde Schoolkantine

Vandaag ontvingen we vanuit het Voedingscentrum en uit handen van onze cateraar Markies Catering de Gezonde Schoolkantine Schaal.

Gezonde voeding is een belangrijk en actueel onderwerp dat speelt in de hele samenleving. Samen met Markies Catering organiseren we vandaag, in nauwe betrokkenheid met de leerlingenraad en gesubsidieerd door de GemeenteTilburg, een promotiedag om het thema gezonde voeding onder de aandacht te brengen. Hierdoor willen we bewustwording creëren bij onze leerlingen op een leuke en speelse manier. De diëtiste van Markies Catering is aanwezig om leerlingen te enthousiasmeren over gezonde voeding om ze zo aan het denken te zetten over de keuzes die ze maken op het gebied van eten en drinken. Uiteraard werd ook aan de innerlijke mens gedacht en is er een gezonde traktatie voor alle leerlingen.