Leerlingpas kwijt of stuk?

Alle leerlingen hebben een persoonlijke leerlingpas. Dit is enerzijds de reguliere schoolpas en anderzijds ook een bibliotheekpas, waarmee bij alle 17 vestigingen van de Bibliotheek Midden-Brabant boeken kunnen worden geleend en biedt nog meer voordelen. Je gebruikt je leerlingpas ook voor printwerk. Het opwaarderen van je pas voor printwerk kan via het OLC.

Wat te doen bij verlies van de leerlingenpas?

• Laat de oude pas blokkeren bij Bibliotheek M-B via 013 46 48 517 of via klantenservice@bibliotheekmb.nl onder vermelding van leerlingnaam, leerlingnummer en school.
  • Vraag in de kleine pauze (10u45-10u55) een nieuwe pas aan op de administratie van de school. De kosten hiervoor bedragen 10,00 euro en moeten vooraf worden voldaan. Maximaal 4 weken na aanvraag kan de nieuwe pas bij de administratie worden opgehaald.
  • Totdat de nieuwe pas klaar is wordt een vervangende blanco pas in bruikleen gegeven, die bij het ophalen van de nieuwe pas weer moet worden ingeleverd. Bij verlies van de vervangende blanco pas wordt 5,00 euro in rekening gebracht.