Meeloopmiddagen groep 8

Meeloopmiddagen voor leerlingen van groep 8

Er verandert best veel als je naar de middelbare school gaat. Je krijgt bijvoorbeeld veel meer en andere vakken dan op de basisschool. Bij ieder vak hoort weer een andere docent. Een lesuur duurt 45 minuten en tussen de lessen loop je van het ene naar het andere lokaal. Daarom organiseren we elk schooljaar een aantal meeloopmiddagen voor leerlingen van groep 8.

Tijdens een meeloopmiddag volg je samen met andere groep 8-leerlingen twee verschillende proeflessen in vakken die je in de brugklas kunt krijgen. Het programma begint om 13.45 uur en eindigt rond 15.40 uur.  Door hieraan mee te doen, ervaar je al een beetje hoe dat is en gaat op onze school en hoe het is om Theresiaan te zijn. Deze meelopmiddagen starten weer vanaf oktober 2024. Houd onze website in de gaten om je aan te melden (dit zal ongeveer in september zijn).

Je voelt je vast thuis op Theresia!